לכל המבצעים והחבילות לחץ כאן

שאלות נפוצות

מפת מלון גלעדי

חדרים וכלליות

1. מאיזה גיל נחשב מבוגר ומאיזה גיל נחשב ילד אצלכם במלון?

ילד נחשב מי שגילו בין שנתיים ועד 12 שנים. מבוגר נחשב מי שגילו 12 שנים ומעלה. תינוק נחשב מי שגילו עד שנתיים.

 

2. מאיזו שעה ניתן לבצע צ'ק-אין?

שעת קבלת החדרים החל מהשעה 15:00, למעט שבתות וחגי ישראל בהם שעת קבלת החדרים היא החל משעה לאחר צאת השבת.

 

3. מהי שעת פינוי החדרים?

פינוי חדרים עד השעה 11:00 למעט שבתות וחגי ישראל שבהם ניתן לפנות עד השעה 14:00.

 

4. האם ניתן לפנות את החדר במוצ"ש? 

פינוי במוצ"ש יתבצע בתיאום מראש מול המלון ובכפוף לזמינות, ובתוספת של 200 ₪ לחדר. 

 

5. מה יש בחדרים?

בכל חדר קיים חדר רחצה מעוצב, מסך LCD עם ערוצי לוויין, מיזוג אוויר, כספת, מיני-מקרר וערכת קפה.

 

6. האם יש מרפסת בחדר?

תלוי בסוג החדר. בכל החדרים מהסוגים הבאים: נובל, אקזקיוטיב חלל-פתוח, מיני-סוויטה אקזקיוטיב – קיימות מרפסות.

 

7. האם יש מכונת קפה בחדר?

קיימת מכונת קפה בחדר מסוג מיני-סוויטה אקזקיוטיב, אקזקיוטיב חלל-פתוח וחדר נובל. בשאר סוגי החדרים עומדת לרשות האורחים ערכת קפה עם קומקום חשמלי.

 

8. יש מזרן זוגי?

 חדרי המלון מאובזרים כולם במיטות TWIN המוצמדות יחדיו וניתנות להפרדה, ויופרדו רק לאחר בקשה מפורשת מטעם המזמין.

 

9. יש מעלית במלון?

ניתן לגשת תוך שימוש במעלית/מעלון אל חדר האוכל, הלובי, אולמות האירועים, בית הכנסת, מועדון הילדים והבריכה המקורה. בנוסף קיימת מעלית בבית "מרגליות" - אגף האקזקיוטיב (חדרים אקזקיוטיב חלל-פתוח, מיני-סוויטה אקזקיוטיב) ובמבנה "עלי-גבעה" (חדרי נובל).

 

10. האם יש במלון חדרים מונגשים לכיסא גלגלים?

במלון סה"כ 6 חדרים מונגשים לכיסאות גלגלים ע"פ התקן. ניתן להזמין חדר מונגש באתר הבית של המלון או לפנות למחלקת ההזמנות בטלפון 04-6900000 ובמייל kgres2@kfar-giladi.co.il 

 

11. מותר לעשן בחדרים?

כל חדרי המלון הם ללא-עישון. אין לעשן במתחם המלון מלבד במקומות המותרים לכך.

 

12. מאיזה גיל ניתן להזמין חדר במלון?

ניתן לבצע הזמנה ולהתארח במלון מגיל 18. אירוח ילדים ונוער מתחת לגיל 18 יתאפשר בליווי מבוגר מעל גיל 21 בלבד.

 

13. האם במהלך שהותי במלון יכולים להצטרף אליי אורחים שאינם לנים במלון?

אין להזמין אורחים נוספים מעבר לנקוב בהזמנה ללא קבלת הסכמת המלון מראש. הבאת אורחים למתחם המלון/הבריכה, בין ללינה ובין לאירוח ללא לינה, תחויב בתשלום נוסף וכפופה להנחיות התו הירוק המשתנות מעת לעת.

 

14. האם יש מפתח שבת לחדר?

כן, להסדרת מפתח שבת יש לפנות לצוות הקבלה טרם כניסת השבת.

 

15. האם המלון כשר?

המלון כשר בהשגחת הרבנות קריית שמונה.

 

16. יש בית כנסת במלון?

כן.

 

מתקני המלון

17. האם יש בריכה מחוממת במלון?

יש בריכה מחוממת ומקורה שפתוחה כל ימות השנה.

 

18. האם הבריכה החיצונית פתוחה?

הבריכה החיצונית פעילה בתקופת הקיץ בלבד, היקף פעילותה נתון לשינויים משנה לשנה ויש להתעדכן מול המלון.

 

19. האם יש ספא במלון?

בוודאי! הספא פתוח ומציע מגוון טיפולי ספא מפנקים. בספא 5 חדרי טיפולים, סאונה יבשה ומלתחות צמודות. רצוי להזמין טיפולים מראש בטלפון 04-6900014

 

20. האם ניתן להדליק מנגל בשטח המלון או הקיבוץ?

לא ניתן להבעיר אש / להדליק מנגל בשטח המלון או הקיבוץ.

 

21. האם ניתן להכניס בעלי חיים למלון?

לא ניתן להכניס חיות מחמד למלון, למעט כלבי נחייה עם האישורים הנדרשים ובתיאום מראש בלבד מול מחלקת ההזמנות.

 

22. האם חדר האוכל של המלון פועל?

חדר האוכל של המלון פועל כרגיל, בכפוף להנחיות התו הירוק המשתנות מעת לעת

 

23. האם מתקיימות ארוחות ערב במלון?

כן, הארוחה היא לרוב בשרית ומתקיימת בחדר האוכל של המלון בסגנון בופה, בכפוף למינימום נרשמים. במידה ואין המינימום הדרוש לפתיחת מזנון, תיתכן ארוחה בסגנון הגשה לשולחן או ארוחת ערב חלבית בלובי המלון.

 

24. מהי העלות לארוחת ערב במלון?

לאורחי המלון - תוספת ארוחת ערב למבוגר בעלות 150 ₪ לארוחה, עלות לילד 100 ₪ לארוחה. עבור אורחים שאינם לנים במלון יש להתעדכן מול מחלקת ההזמנות. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתקופה.

 

25. מה מדיניות הביטולים שלכם?

ניתן לצפות במדיניות הביטולים בתקנון האתר

 

קורונה

26. האם עליי לבצע בדיקת קורונה טרם ההגעה / להציג תו ירוק בהגעתי למלון?

המלון פועל ע"פ הנחיות משרד הבריאות ומדיניות התו הירוק המשתנות מעת לעת. נכון לתאריך 07.02.2022 בוטל התו הירוק ובוטל הצורך להציג בדיקת קורונה שלילית או תו ירוק במעמד הצ'ק-אין. חובה לעטות מסיכות פנים בכל שטחי המלון הסגורים.