אהבתם? תנו לייק
לכל המבצעים והחבילות לחץ כאן

הצהרת נגישות

הסדרי הנגישות במלון

מלון גלעדי רואה בחשיבות רבה את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות

ופועל לקידום הנושא במלון על מנת לאפשר לכל לקוחותיו, להגיע בנוחות וליהנות משרותי המלון, באופן שוויוני, נגיש וללא הפליה, מתוך יחס אדיב ומכובד.

להלן פירוט הסדרי הנגישות במלון :

חניות נכים - קיים לרכב רגיל וגבוה

עזרים לבעלי מוגבלות ראייה – פס מוביל בכניסה למלון

עזרים טכנולוגיים לבעלי מוגבלות שמיעה – מערכת עזר לשמיעה "לולאת השראה"

דלפק קבלה נגיש – קיים על פי התקן

מעליות נגישות – קיימות על פי התקן

שירותים נגישים בלובי , בבריכה המקורה ובקומת האולמות

חדרים נגישים -  6 חדרים נגישים על פי התקן , מצוידים במקלחון, בהזמנה מראש

בריכה נגישה – בריכה מקורה וחוממת , פתוחה כל השנה , בריכה חיצונית בעונה

חלופות למענה טלפוני – ניתן לשלוח מייל kgres2@kfar-giladi.co.il

או פקס 04-6900069

 

 יצירת קשר ומשוב 

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר באתר

 

תאריך כתיבת ההצהרה  1.8.20

תאריך פרסום ההצהרה 1.8.20

תאריך עדכון אחרון של ההצהרה  1.7.21